Z6_PPGAHG800P3UC06DFQ6SHH03L6
Z7_PPGAHG800P3UC06DFQ6SHH03J6

Вътрешен електронен обмен на документи

Дата на публикуване: 27.05.2025
Последна актуализация: 27.05.2025

 

С Решение № 171 на Министерския съвет от 19 март 2025 г.  е определено централните и териториални органи на изпълнителната власт по чл. 19 от Закона за администрацията да създадат необходимата организация за въвеждане на изцяло електронен вътрешен оборот на документи в ръководените от тях администрации при изпълнението на всички административни процедури. Следва да бъдат актуализирани и утвърдените им правила за вътрешен оборот на електронни и хартиени документи.

 

Вътрешен оборот на документи на хартиен носител се допуска по изключение:

а) в случаите, когато закон налага това;
б) за процедури и работни процеси, които не подлежат на електронизиране, след предварително съгласуване с министъра на електронното управление.