Z6_PPGAHG800P3UC06DFQ6SHH03L6
Z7_PPGAHG800P3UC06DFQ6SHH03J6
Web Content Viewer
Вътрешен електронен обмен на документи
Дата на публикуване:
27.05.2025
Последна актуализация:
27.05.2025
С Решение № 171 на Министерския съвет от 19 март 2025 г. е определено централните и териториални органи на изпълнителната власт по чл. 19 от Закона за администрацията да създадат необходимата организация за въвеждане на изцяло електронен вътрешен оборот на документи в ръководените от тях администрации при изпълнението на всички административни процедури. Следва да бъдат актуализирани и утвърдените им правила за вътрешен оборот на електронни и хартиени документи.
Вътрешен оборот на документи на хартиен носител се допуска по изключение:
а) в случаите, когато закон налага това;
б) за процедури и работни процеси, които не подлежат на електронизиране, след предварително съгласуване с министъра на електронното управление.