Web Content Viewer
Харта на клиента
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
- Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
- Добра информираност, бърза и лесна комуникация
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
- на място в ЦАО
- пишете ни на имейл: Mail@egov.government.bg
- обадете ни се на телефон: 02/949-2040; 02/949-2119
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван
• годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
• получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
• резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
• предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване