Web Content Viewer
			
			
			
				Харта на клиента
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване.
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
- Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО)
 - Добра информираност, бърза и лесна комуникация
 
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба:
- на място в ЦАО
 - пишете ни на имейл: Mail@egov.government.bg
 - обадете ни се на телефон: 02/949-2040; 02/949-2119
 
Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага - в рамките на престоя Ви в ЦАО
Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор
Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате
Всяка година, до 1 март в секция „Административно обслужване“ ще намерите публикуван    
•    годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с: 
•    получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка
•    резултатите от измерването на удовлетвореността Ви
•    предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване